Från mitt hjärta

Herregud vilken jobbig kväll! Jag vill bara gå och lägga mig, men ni som känner mig rätt, vet att Katrine Pedersen INTE går och lägger sig före 22.00! Förstår inte hur så mycket kan gå fel på en kväll, bara några timmar. Och på det har man gått och blivit förlyld, allergin är lika irriterande som alltid och jag har bränt HALVA min rygg. Japp ni förstog nog precis rätt, halva ryggen, bara vänstra sidan. Lika så med rumpan och början av låret, så jag är ju vacker nu! Även om jag flyttade min handduk med solen så lyckades jag bli halvbränd. AHH! :( Och jag börjar verkligen få ångest för att jag inte har något jobb, jag har verkligen blivit ett pengafreak! Jag måste ha dem, men när jag väl har dem, vill jag inte använda upp dem. Så den riktiga anledningen är att jag bara vill känna mig rik.

En annan grej som stör mig extremt mycket just nu, är att min "kompis" helt har vänt ryggen till mig och alla mina andra vänner, för någon annan som kommit upp i hennes liv. Förstår inte hur man kan göra så, bara skita i folk som funnits där för en i vått och torrt i 10 år! Och bokstavligen riskerat livet för denna persons skull. Jag blir så arg på det. Men samtidigt mår jag så mycket bätte utan henne, om det nu är så här hon behandlar sina vänner. För då är hon verkligen ingen människa som är värd min vänskap och kärlek, som jag gett henne i alla dessa år, ingen tacksamhet överhuvudtaget, ingen respekt överhuvudetaget. Och jag är trött på det nu. Jag vet att det kanske kan tyckas som en dålig grej att skriva ut detta här. Men det skiter jag i nu, jag är arg och frustrerad över hur denna person behandlar mig och 3-4 andra, så jag vill skriva av mig lite. Och eftersom detta är min blogg, bestämmer också jag vad som ska skrivas!
XOXO

Kommentarer
Postat av: nikky

ja och då bestämmer jag va som skrivs på min!

"hatlistan" som alla hatar

2009-06-26 @ 15:46:38
Postat av: Katrine

vi har inte sagt att du inte får skriva det. men det är sorgligt att du inte själv inser att den handlar mest om dig själv.

2009-06-26 @ 23:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0