Från mitt hjärta

Allt känns så mycket bättre sen vi pratade ut ikväll. Jag har inte riktigt känt mig hel under denna tiden, jag har trott att jag klarar mig bättre utan dig, men egentligen så gör jag inte det. Du har blivit en så stor del av mitt liv, så jag fungerar inte utan dig. Det är få personer som haft en sådan inverkan på mitt liv, men du är verkligen en av dem som satt sig i mit hjärta. Vi har varit med om för mycket tillsammans för att bara låta det rinna ut i sanden. Orkar inte du kämpa, så orkar jag. Jag vill inte släppa det vi har, jag vill inte släppa det vi haft, jag vill inte släppa dig. Där är få grejer jag vill att det ska bli ändring på om jag ska orka gå vidare med detta, och du vet om vad det är. Jag hoppas innerligt att det blir ändring på det, för jag vill ha dig i mit liv. Du är viktig för mig. Ett förlåt är allt jag begär, och jag hoppas verkligen att det kommer, för utan dig kan jag inte leva, Nikita Hallberg.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

läs min blogg och du är från hela Mitt hjärta en av dom.

2009-07-01 @ 17:24:30
Postat av: Katrine

om jag ska kunna läsa din blogg får du tala om vem du är först ju (a)

2009-07-01 @ 21:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0