torsdag 30/7

idag hade jag ingenting för mig alls under dagen, så jag umgicks lite med mamma. vid 5-tiden åkte vi till bjärred för att titta på ett hus. när vi kom tillbaka därifrån hade jag bara sån himla lust att träffa maritza! så jag sa det till henne, och en halvtimme senare satt jag på bussen dit. så otroligt skönt när man bara kan göra något så spontant, och ännu lättare är det när man har sommarkortet, som faktiskt har blivit sommarens bästa och mest utnyttjade köp! ett busskort med 50 resor inom skåne för 485 kronor, vilket blir ca 9 kronor per resa, otroligt bra ju! när jag var framme hos maritza så gick vi hem till henne så att jag kunde låna ett par gå-vänliga skor, och sedan gick vi ut och gick en lång runda, och pratade om en massa som hade hänt. glad att jag har henne, som man kan prata om allt med. men när klockan blev 9 så gick vi hem igen, för att hennes föräldrar skulle titta på film, och den ville vi gärna med se. benjamin button tittade vi på, och den var så otroligt bra! lång, men verkligen bra. kanske låter rätt löjligt att man föds som gammal och blir yngre och yngre med tiden, men det var en annorlunda film, verkligen värd att se. efter filmen kom pappa och hämtade mig. så jag var hemma lite i ett, då jag hamnade här så klart. och fram till nu har jag suttit och läst bloggar, är medlem på bloglovin så jag hade 30 nya inlägg som jag skulle läsa. skit bra sida där man kan välja ut sina favoritbloggar, och inte missa ett enda nytt inlägg, rekomenderas för alla andra blogg-nördar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0