Torsdag 2/7

tjaa! Idag drog jag szidi och matilda till lomma, med calle och hans kusin fredrik (?), vi tog bussen in dit, så när vi skulle byta buss i lund passa vi på att dra in på ica och köpa gifflar! Sedan hoppade vi på lomma bussen, varmt & svettigt var det! Bara för att szidi tvunget skulle sitta längst bak där det är som varmast.. Väl framme i lomma gick vi och leta upp ett bra ställe att ligga på sedan var det bara att kalla dit resten av klungan! Emilia, Linn och Isak kom bort till oss. Sen kom även Kristoffer och en tjej till, men dem låg inte hos oss så länge. Sedan droppade även sebbe, joakim och timmy in till vår lilla mysiga samling, som nu blivit rätt stor. Vi låg och stekte i solen, badade i det underbara vattnet, krängde gifflar och snacka skit. En underbar sommardag enligt mitt tycke, totalt lyckad. Förutom att jag brände mig rätt så rejält och nu mera är röd som en kräfta på hela baksidan. 16.17 tog vi bussen hem igen, för att vi kände att vi fått tillräckligt med färg. Och det var nog smart gjort, för när vi kom in till lund så började en massa tjocka moln titta fram. När vi väl var hemma i staffanstorp igen, bestämde vi lite grejer inför kvällen och sedan drog alla hem och fixade sig. Klockan nio, (40 minuter försent) cyklade jag hem till szidi där dem andra tjejerna redan var. Jag fick be om ursäkt flera gånger, men jag hade inte sett deras sms om att vi skulle ses klockan 8.. OOPS! hihi. Vi bestämde istället att vi skulle tillbringa kvällen hemma hos mig i vårt uterum. Så vi samlade även ihop några killar, Sebastian, Isak och Tahir så cyklade vi hem till mig. Vi satt och snacka ett bra tag, men kom inte på något roligt att hitta på. Så vi gick ut en sväng på staffanstorps döda vägar :), vi träffade lite folk inne i centrum som vi stanna och pratade med, och vid 12 tiden vandrade vi hem till mig igen och sa hejdå för idag. Jag upptäckte genast att jag hade fått minst 20-30 myggbett under kvällens gång, och redan innan hade jag nog haft ett 10-tal. Så kan säga att myggor inte är speciellt populära i mina ögon för tillfället! Nu ska jag sova så att jag kommer upp imorgon och slipper sova bort dagen :) XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0