torsdag 23/7

tjingeling! idag var jag tvungen att vakna jätte tidigt, elva. för att jag och szidi skulle in till lund för att möta fanny och sedan köpa present till evelina, som skulle ha födelesedagsfest på kvällen. så det blev ett sanning eller konsekvens spel, tärningar med sexställningar och en godis-bh. medan vi väntade på bussen tog vi en fika på espresso house, och sedan när vi kom hem, gick jag direkt hem och in i duschen. det var så varmt och kvavt(?) ute, och jag hade haft tjocktröja på mig, så behövdes verkligen haha. när jag sedan efter någon timme hade kämpat rätt mycket med mitt hår och lyckats bli varm igen, cyklade jag hem till szidi, för att hjälpa henne med håret och sminka mig klart. när vi var klara cyklade vi till busstationen för att möta fanny och sedan vidare hem till evelina. som verkade bli glad för presenterna i allafall. szidi och evelina cyklade iväg och hämtade pizzorna rätt fort, tur det för jag var nära döden så hungrig jag var. lite efter 7 droppade även emilia och sara in, och då satte vi igång med att testa evelinas nya spel. det var faktiskt roligt, även om jag inte hängde med så bra, och typ låg sist nästan hela tiden. men sen tröttnade vi på det så vi satte oss och snackade bara, runt halv 12 stack jag hem eftersom jag hade så ont i huvudet och är jävligt trött. men hade en riktigt trevlig kväll i allafall, och grattis igen evelina i förskott. imorgon åker jag till trelleborg och stannar hela helgen där, så ni hör inte mycket från mig på ett tag nu. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0