Tisdag 7/7

Gud, idag kan man verkligen säga att jag tog en långsovare! Jag gick inte ur sängen förrän klockan slog 13.34 :) det var bara så jävla skönt att sova bort halva dagen. Det var ändå molnigt och jag hade ingen lust för att hitta på något. När jag vaknade åt jag frukost och sen kollade jag på massa dåliga program på tv, och insåg att jag hade kunnat sova resten av dagen för de hade ändå inte hänt mycket annat. Men jag kollade lite tv till, sen hamnade jag vid datorn. Och efter någon timme blev jag hungrig. Så jag satte igång med att göra pankakor, var snäll och gjorde några till pappa också. När jag stått där och ansträngt mig för att få perfekta pankakor i ungefär 20 minuter, och dem precis e färdiga, så kommer min bror hem från jobbet. Och självklart vill han också ha pankakor. Men jag vägrar att steka fler så vi fick dela på dem som fanns. Hur tror ni det hela slutar?.. med tanke på att man har en flock gamar till familj. Jo jag fick en enda liten sketen pankaka, och det var jag som var sugen på de från början. Fan ta er tänkte jag bara. Och dem bara lämnade köket där med alla grejerna framme fortfarande, så jag fick plocka undan och diska. Inte ens ett tack för mina goda pankakor som dem snott fick man :( menmen, man börjar väl vänja sig nu tror jag. Det har inte hänt mycket annat roligt under min dag, ska jag vara ärlig så har jag nog inte haft tråkigare på väldigt länge.. Och jag saknar min Kenny :( XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0