Tisdag 7/7

På kvällen blev de i allafall lite roligare! Jag och szidi bestämde med lite folk att vi skulle dra till lomma, men så banga dem andra så jag och szidi tänkte dra dit i allafall, så vi packade med oss lite fika och marshmallows. Men när vi bara kommit en jätte liten bit började  det att regna så bestämde vi oss för att träffa dem andra ändå. Så hamnade vi hemma hos mig i mitt uterum, där vi körde världens idiotlek som vi hjälpts åt att hitta på. Kan tyvärr inte säga hur den gick till pga vissa anledningar, behöver bara säga att de var riktig G A L E T! När den leken nått sitt slut på ett rätt speciellt sätt, så började vi spela vanligt kortspel istället, något som hette n'gerpresident och jag vann ju såklart höhö. Men jag blev trött på att tänka så jag ägnade mig åt mobilen istället. Vid ett tiden plockade vi undan och alla åkte hem. Så hamnade jag självklart här framför datan med bloggen uppe!

tack szidonia, emilia, sara, linn, isabell, sebastian, isak, jonthe och ola för en super trevlig kväll! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0