Tisdag 14/7

okej nu tror jag det är dags att skriva några rader igen, känns som om det gått en dag för mycket utan att jag skrivit hihi. men nu har jag i allafall kommit på varför vissa inlägg inte kommer upp, och det beror inte på att min blogg är konstig, utan självklart beror det på mig. vilket egentligen är bra för då går det att fixa tihi.

men i alla fall så vaknade jag runt 12 tiden idag, och behövde prata med någon. så jag träffade fijah nästan direkt när jag vaknat, satt och pratade ut ett tag med henne, och hjärtat kändes väldigt lättat efter det, tack <3 sen drog jag hemåt och gjorde mig i ordning, åt en snabb frukost och sedan cyklade jag hem till szidi. där matilda och hon låg och solade, vilket jag inte visste så jag hade ju ingen bikini med mig. men fick låna en överdel och shorts av szidi så det löste sig till slut. vid 6 drog jag hem och fixade mig för jag skulle ut och äta med familjen, eftersom mamma och pappa har 19 år i bröllopsdag idag, vi hamnade på två kockar, som har väldigt god mat upptäckte vi. gick och mötte matilda, szidi, danne och johan efter det, så åkte vi till kävlinge, där vi satt ute och snackade hela kvällen, kom även en annan riktigt trevlig snubbe som vi pratade med ett bra tag. han var 23 år och hade insett riktigt bra saker i livet. en kille som gjorde allt för att skydda tjejer, även om han inte känner dem. han hade bra syn på allt som kom upp, och de märktes att han var ett par år äldre och hade fått rätt bra erfarenhet, och sånt gillas mycket från min sida! när klockan blev 23.10 tog vi tåget hem och sedan bussen hem till staffanstorp. myyysig kväll var de i allafall :)

Kommentarer
Postat av: szidonia.

tack för denna dagen hottie. <3

2009-07-15 @ 12:30:46
URL: http://sszidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0