söndag 5/7

Sååå nu var det dags. För det långa inlägget som ni alla väntat på!

Fredag älskling kom hit redan vid 5-tiden fastän han sagt 18.00, så här sprang jag runt i bara handduk och yrade när han kom! Men som tur var så kom pappa hem, och bjöd ut älskling en tur på motorcyklen, så jag hann göra mig i ordning lite innan. Men självklart hade jag inte kommit speciellt långt när dem kom tillbaka, så han fick titta på tv medan jag fixade mig. Sedan åt vi lite snabbt, korv med bröd, packade väskan och for iväg till Lomma Beach för strandfest! Det samlades mer och mer folk, en del som man träffar varje dag, och en del som de va längre sedan man träffade. Trevligt folk var det, men de hände inte speicllt mycket! Redan vid 11-tiden åkte älskling och jag tillbaka till staffanstorp tillsammans med szidonia och sara. Älskling mådde inte speciellt bra så vi stack hem och la oss direkt.

Lördag vaknade rätt tidigt ändå, men Kenny ville fortsätta sova eftersom han fortfarande inte mådde så bra. Så jag tittade på LA ink så länge, men lyckades somna i hans famn. Vi vaknade igen vid lite över ett då vi bestämde oss för att äta frukost. Sedan föll vi tillbaka till sängen igen, men sedan bestämde vi oss för att vila ute i solen istället och få lite färg. När klockan närmade sig 4, duschade vi och gjorde oss i ordning. Vid 6.tiden tog vi bussen in till lund, där älskling bjöd på resturang och bio! Vi firade vår 2månadersdag i förskott eftersom han åker till Finland på måndag. Vi såg The Proposal en helt underbar film med Sandra Bullock och Ryan Reynolds, har aldrig skrattat så högt på en biograft förut! När vi kom hem igen tittade vi på världens mest psykade film på fyran, när den var slut bestämde vi oss för att sova!

Söndag var sista dagen på 9 långa tråkiga dagar som jag fick spendera med älskling :( för imorgon åker han till finland ju och vi ses inte förrän den 15.onde igen :( men vi vaknade i allafall vid 12 tiden, åt frukost snabbt. Sen var de inte mer med det, för hans pappa kom rätt fort och hämtade honom, så fick bli ett hastigt farväl, men kanske bäst så ändå. Resten av dagen har jag inte haft lust med någonting, bara legat i sängen och slösat bort denna oerhört tråkiga söndag! Men på kvällen träffade jag alexandra och vi hyrde film och köpte godis! En jävligt bra idé om jag får säga det själv. Länge sedan vi va och skrattade så här mycket. Och filmen tittade vi inte speciellt mycket på haha, så får väl se den nu inatt eller något. Nu har jag inte mer att berätta, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0