Söndag 12/7

som vanligt klyddar det när jag ska lägga upp en massa inlägg på samma gång, så fortsättningen på fredagen kom inte med. och tyvärr orkar jag inte skriva om allt, men vi var på kalas klockan 2, vid 7 tog jag och min bror bussen hem för vi hade kompisar som väntade, så då träffade jag matilda och szidi så kollade vi på en film som hette big stan faktiskt rätt okej :) sen gick jag hem och la mig.

idag däremot så vaknade jag hemma hos linnea, och hade sovit så super gott i en helt underbart skön säng. så gick vi ner och skulle äta, och linnea tyckte vi skulle ha pankakor till frukost, så det blev de! efter frukosten (som vi åt när klockan var 2), gick vi upp till sängarna igen och satt lite med vars en laptop. sedan fick jag bege mig hem för att jag skulle göra mig i ordning och träffa matilda & szidi. vi träffades hos szidi, där både jag och matilda fick låna en tröja för vi e så trötta på våra egna kläder haha. sedan cyklade vi till busstationen och tog bussen in till lund. sedan hade vi tänkt åka till kävlinge men vi fick inte rätt på tågen, så vi sket i det. gick och tog en, förlåt för jävla äcklig skit kebab på ett äckligt utekök. sedan gick vi vidare till mc donalds för att szidi ville ha en glass. där två äckliga fjortisar satt och stirra på oss varannan sekund, och sedan skrattade skit högt. jävla mesar :) jag hittade även ett coca cola glas på mc donalds som jag såklart stoppade ner i väskan! hihihi. när vi sedan var redo att gå till bussen som skulle gå om 13 minuter, kommer matilda på att hon har glömt sina nycklar på tågstationen! så vi får springa genom hela lund och leta upp dem men dem fanns ingenstans, så vi fick åka hem utan dem :( men vi hann i alla fall med bussen. väl hemma så gick vi till matilda där vi bara mös lite på hennes rum med film och popcorn. sedan fick jag och szidi springa hem, förbi kyrkan som släcktes precis när vi gick förbi! när jag kom hem tittade jag lite på tv sen ville jag sova :)


jag älskar er <3

Kommentarer
Postat av: matilda

( L ) <3

2009-07-14 @ 02:04:15
URL: http://matiildabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0