Onsdag 8/7

Gissa vem som inte lyckades somna förrän klockan 7 imorse om inte jag? Det var ju aboslut inte speciellt roligt heller. Min tv har fått fnatt och slutat fungera, så jag hade 3 kanaler att zappa mellan, och inte var de roliga kanaler heller. TV+, TV400 och TV4 film, som bara visade en massa skit hela natten. Men kan man inte sova så har man inget val. Men som sagt lyckades jag somna klockan 7, och vaknade igen lite över 11. Men 4 timmars sömn är väl helt okej? Så jag gick upp och gjorde mig i ordning. Bestämde med Szidi att vi skulle dra till Lomma, och möta Emilia och Sara där. Men det blev bara en liten stund eftersom Szidi skulle träna. Vi kom dit vid 2 tiden och drog hem vid halv 4. Men det var ändå inte ens roligt, tråkigt väder och sånt ju. Så var jag snäll och lät Szidi köra hem, det var lite läskigt då och då, men vi överlevde haha. När jag kom hem så hoppade jag in i duschen direkt eftersom jag höll på att frysa ihjäl eftersom vi varit tvungna att köra hem med våta kläder, av vissa anledningar.. Stog i duschen ett bra tag och lät vattnet värma upp mig igen. Sen satte jag på mig mjukis kläder, musiken på högsta volym och satte igång med att städa undan på mitt rum. Har varit trött på att det sett ut som ett helvete i flera veckor, men inte orkat göra något åt det. Men nu ser man i allafall att de finns ett golv igen :)

idag har jag och älskling 2 underbara månader <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0