Onsdag 8/7

Efter att jag hade ätit och fixat mig lite, så bestämde jag och Matilda att vi skulle träffas. Men vi orkade inte sitta hemma i tråkiga äckliga lilla staffanstorp, så vi kom på att vi kunde ta bussen och åka någonstans. Så först tog vi bussen in till lund, sen visste vi inte riktigt vart vi ville. Men så kom 123.an direkt, så vi hoppade på den och åkte till Kävlinge. Eftersom alla säger att de händer så mycket där tänkte vi de kunde bli ball. När vi väl kom in i Kävlinge såg vi inte en enda människa ute, så vi hoppade av på stationen, och malmö tåget kom direkt, så vi hoppade på de och åkte in till malmö istället. Klockan hade blivit rätt mycket då, så vi kände inte för att hitta på något där, så vi tog bussen till värnhem, och såg att staffanstorps bussen inte kom förrän om en halvtimme. Så vi gick in på Burger King och köpte en milkshake, kollade på några skatare och sedan kom bussen. På bussen träffade vi även issa och linn, Vi var tillbaka i Staffanstorp klockan 12 och då gick jag hem och la mig, eftersom jag sovit så lite natten innan. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0