onsdag 22/7

tja! idag åkte jag och matilda in till malmö, för att fixa lite nytt smink till mig. fick lite smått panik när jag upptäckte att allt nästan var slut i morse när jag skulle sminka mig. så vi stack till "malmö prylmarknad" även känt som polski, där dem har billigt smink. sen tog vi bussen hem till staffanstorp, men hann inte mer än av från bussen förrän vi hoppade på bussen tillbaka till malmö igen, eftersom matilda hade kontakt med en som heter johannes som vi skulle träffa. så vi gick in på entré och träffade honom där. sen tog vi med honom till staffanstorp, och överraskade szidi hahaha. så va vi först hemma hos mig så jag kunde käka, hade inte ätit något på hela dagen. sen efter det så mötte vi då szidi så hon fick sin lilla överraskning haha, sedan vidare till matilda, där vi stannade resten av kvällen, chillade först ute på hennes framsida, med saft & kakor, hahaha. sedan gick vi upp på hennes rum och snacka och kollade på tv. vid halv 12 cyklade vi hem för szidi hade huvudvärk och jag inte ville cykla ensam sen. så nu hamnade jag framför datan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0