Onsdag 15/7

mamma och jag åkte och shoppade idag, tog bussen in till entré, mamma hade inte varit där förrut. vi gick runt där i ca 4 timmar, och hon gillade verkligen stället. med mig hem fick jag såklart en del kläder, 2 par shorts, 3 tröjor och en tjocktröja, kommer nog bild lite senare. när jag kom hem så fixade jag mig lite och sedan drog jag hem till matilda, hon hade precis fått en hund. vääääärldens sötaste lilla gosepojke :) en söt liten tax/jack russell. vi lekte lite och sånt med den, sen så kom szidi också. så fixade matilda och hon sig, men jag har såklart mina grejer där hemma! så medan matilda åt drog vi hem till mig så jag kunde göra mig i ordning, sedan stressade vi ner till bussen, som aldrig kom! så vi började fatta att något var fel, och det var tydligen som de va cykeltävling i staffanstorp så rätt många hållplatser var avstängda. men sen kom världens snällaste busschaufför, som körde oss till lund på 7 minuter typ, han körde ett helt annat håll bara för vi skulle hinna med vårt tåg till kävlinge ändå! vi fick springa till tåget, men vi hann. så väl i kävlinge mötte vi danne, andy och andy, och vi drog hem till danne, där vi satt ute på hans balkong och chilla hela kvällen, någon gång under tiden kom även jim. vid elva tiden tog vi tåget och bussen hem, och jag kunde som vanligt inte somna. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0