Måndag 6/7

I natt kunde jag verkligen inte sova! Hade så otroligt mycket att tänka på så de inte var sant, plus att jag inte alls var trött heller. Så jag försökte få någon att smsa med, så jag skickade nog till en 12 personer och fråga om dem var vakna. Två stycken svarade, och de var sophia och alexandra. Så jag smsade med dem ett tag men vid halv 5 lyckades jag somna. Och när jag sedan vaknade vid 12 tiden så hade jag 8 nya sms, det var alltså alla dem jag skrivit till inatt som svarat nu när dem vakna höhö. Så jag var i full gång med att smsa i 2 timmar typ. Sedan bestämde jag matilda och szidi oss för att dra in till malmö för att fika & shoppa. Men jag drog först till konsum för att fixa sommarkortet och sedan tog vi bussen till malmö 14.18. Vi gick in på entré där jag hittade 2 tröjor på gina, och sedan var vi svin hungriga. Så vi testade ett nytt matställe på värnhem som hette gogogreen. Jätte god salladsbar, där man själv fick mixtra ihop sin sallad! Kommer helt klart bli en stammis där när skolan sätter igång igen. Sedan tog vi bussen till gustav adolfs torg, där vi gick in på hansa och tittade på kläder. Men sen ville tjejerna fika på espresso house så vi letade upp en mysig liten sådan på gågatan. När dem fikat färdigt gick vi in på hansa igen så köpte jag ett par leggins och sedan for vi hem igen. Nu ska jag snart titta på finalen av mommas boy och sedan ikväll ska jag umgås med tjejerna igen! :)

Nu har älskling åkt till finland, och jag känner redan saknaden! Jag har inte alls varit på humör, varken idag eller igår. Och hoppas verkligen inte att hela veckan kommer vara så här, för då blir de bara ännu tuffare! Får försöka hitta på grejer så att tiden går fortare! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0