Måndag 6/7

ohh what a night...
haha nej skoja. men fyfan för vilken kväll alltså! Fortsätter från där jag slutade förut, då jag gick ut i köket för att äta tillsammans med familjen, biff a la stroganoff bjöds de på idag. Inte alls gott. Men jag skyndade mig med att äta upp, för att klockan 20.00 visades finalen i mommas boy, och de va jag ju tvungen att se! Efter programmet bestämde jag med matilda szidi & linnea att vi skulle chilla ikväll med en skräckfilm. Vi möttes inom bara några minuter utanför nöjes, gick in och valde film och fixa lite godis. Filmen blev The Unborn en skräck/thriller. Sedan cyklade vi hem till linnea och satte på filmen dirr. Och ja den levde i allafall upp till sin genre! Och precis efter att filmen slutat höll vi alla 4 tjejer på att få en hjärtattack. Vi var redan uppskrämda efter 87 minuters skräckfilm när vi hör en hög smäll på fönstret bredvid oss. Vet inte hur många bilder som hann rulla förbi i huvudet innan jag hann reagera. Det var någon idiot som kastat ett päron på fönstret, och där satt vi 4 tjejer som skrek oss döva, och en av oss, den största mesen av dem alla, jag själv, fick anstränga mig hårt för att hålla tillbaka tårarna! Vi var uppskrämda i flera minuter efter och pratade inte om något annat. Vi fick massa idéer om vad de kunde varit. B la ett ägg med en insekt, ser ni filmen lär ni förstå! Och efter allt detta skulle jag cykla hem, precis när klockan slog 00.00 klev jag på cykeln och trampade det fortaste jag kunde, var nog hemma på mindre än 30 sekunder, och nu sitter jag här igen, :) XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0