lördag 19/7

dagarna går och de känns som om slutet på sommarlovet närmar sig och skolan snart ska börja igen. blir nästan deprimerad av att tänka så, detta sommarlovet har gått riktigt fort. dagarna spenderar jag mestadels med matilda & szidonia. vi åker runt lite överallt och lär känna nytt folk, precis det jag älskar! men det känns som om jag glömmer bort att träffa en massa vänner nu, så bara hör av er i fall ni vill ses, jag är alltid villig till att ses!

det enda jag vill ha nu, är SOL! så man kan ligga och steka på stranden hela dagarna, och vara brun till när skolan börjar igen. känns liksom som att jag tappat all färg som jag lyckats få, och jag som var så glad för jag var brun för en gångs skull. det är inte precis så att man lägger sig i solariet och pressar där mitt i sommaren heller. även om de e skit fult väder ute, så känns de bara fel att sola solarium på sommarlovet! men det är snart bud på det för jag vill inte vara en blekis. och sen har jag ju börjat fjälla med! :( på baklåret, på ryggen, på brösten och runt navlen.. det fulaste som finns. helt fläckig och sånt skit.

jag känner att jag tappat blogglusten, men jag kommer inte sluta för det. bara att det nog inte lär komma lika ofta och mycket, men ni kommer höra från mig lite ändå! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

SV: Visst är dem!:)

2009-07-19 @ 12:04:12
URL: http://lillonea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0