Fredag 10/7

Vaknade först av att alaramet på mobilen ringde, har liksom satt ett alarm varje dag klockan 10.00 för att jag ska komma ihåg att ta mina ppiller. Men oftast blir det att jag tar dem i sömnen när mobilen ringer, så när jag vaknar igen vid 12 är jag osäker på om jag faktiskt tagit dem haha. I morse hade jag tydligen tappat dem på golvet och inte orkat ta upp dem, så jag fick ta den sen när jag vaknade istället. Andra gången jag vaknade var för att jag fick sms av evelina som ville låna min locktång eftersom hon ska sång tävla idag (LYCKA TILL! =D) och sedan vaknade jag en tredje gång av att hon ringde för att se till att jag var vaken för nu var hon på väg hem till mig haha. Så jag fick skynda mig upp ur sängen och försöka vara lite redo i alla fall när hon kom. Hon fick långtången och även ett par svarta leggins och sedan cyklade hon hem. Då satte jag mig i köket för att äta frukost med hela familjen, vilket var ett jävligt bra tag sedan vi gjorde haha! När jag ätit klart så gick jag och gjorde mig i ordning, sedan tittade jag på Top Desgin, och nu ska vi snart åka på kalas i bjärred. Min moster, kusin tobias och kusin lovisa har fyllt år :) XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0