Från mitt hjärta

jag har kommit på mig själv som jävligt snål! Jag vill bara ha en massa pengar, men inte göra av med dem. Man skulle nästan kunna tro att jag var smålänning eller något höhö. När jag inte har pengar så vill jag ha allt möjligt, men när jag väl har pengar, då vill jag självklart fortfarande ha, men absolut inte köpa det för mina enga pengar. Men samtidigt tänker jag så, vad ska jag med alla pengar till egentligen? Varför ska jag behöva spara dem egentligen? Borde kanske ta och skaffa mig ett jobb ändå, så jag kan handla för en del och spara en del. De låter rätt smart ändå faktsikt! Hade en del jobb jag skulle ringt till nu i veckan, men glömde bort de eftersom jag spendera all min tid på stranden eller ute i någon trädgård.

Fast dessutom fyller jag år snart, så skulle kunna önska mig en del då!
På min önskelista står:
bärbar data
inlines (?)
en hel ny garderob med massa nya kläder och acsessoarer
en pool
massa frisörgrejer
att jag fyllde 18 istället för 17...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0