från mitt hjärta

nu börjar jag bli riktigt orolig, jag har inte ätit ordentligt på 2 veckor. jag får inte ner någonting, det vänder sig direkt i halsen. idag har jag ätit 2½ macka och druckit lite nyponsoppa. det är liksom inte alls normalt. men jag gör det inte heller för att jag vill gå ner i vikt eller något, för jag vet ju att det inte är något bra sätt att göra det på. det är för att min kropp säger emot, magen kurrar som sjutton, när jag väl fixar mat och ska stoppa det i munnen tappar jag aptiten och äter bara några få tuggor. jag har varit med om detta innan, i 3 dagar max, men nu har det gått 2 veckor och det är det som oroar mig. mamma börjar bli rädd att jag ska få aneroxia, men det tänker jag verkligen inte. jag hoppas att det blir bättre snart, det enda positiva är att kilona rasar, bokstavligen talat, men som sagt är det inte på något bra sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0