från mitt hjärta

jahapp. nu var 2 månader och 8 dagar slut. det var svartsjukan som tog kål på vårt förhållande. jag orkade inte det längre, så det här var den "lättaste vägen" enligt dig, men för mig var det den RÄTTA vägen. jag är faktiskt nöjd med mitt beslut och ångrar mig inte, inte än i allafall. men självklart kommer jag att sakna det vi hade. jag tyckte jätte mycket om honom och han var världens bästa kile, men jag stog inte ut med svartsjukan längre. så nu är det så här det är, och jag har bestämt mig för att vara singel ett bra tag fram över, ska inte bli mer sånt här på ett bra tag nu, är väldigt trött på det. så nu ska jag bara leva mitt liv, och verkligen känna att jag lever! ska börja andra året på gymnasiet och ska verkligen ta alla chanser jag får till att göra grejer. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0