Från mitt hjärta

JAG HATAR DIG

Det finns ingenting att göra åt saken. Det är sorgligt men tyvärr sant. Hata är ett starkt ord, men det är precis vad jag känner för dig. Kan inte förstå att det lyckats gå så här långt. Men det är så här det blir när man inte bryr sig. Från och med denna dag tänker jag sluta prata med dig, eller i allafall prata med dig på samma sätt som du gör mot mig. Lika jävla otrevlig och ointresserad alltid. För de e precis vad du är, totalt ointresserad av mitt liv. Jag ar känt så här länge, men det är först nu som jag sätter ner foten och säger ifrån. Jag står inte ut längre. Lev du ditt liv så lever jag mitt. För mig är du ingenting längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0