verkligen en minnesvärd kväll!

lördagsmorgonen började med att jag vaknade upp med världens underbaraste <3 och vid två tiden sa vi hejdå till varandra. så bestämde jag med szidi och matilda att vi skulle ses och hitta på något ikväll. matilda ville att jag skulle gå inom netto och köpa toffifee till henne, så det gjorde jag och köpte även chokladhjärtan till szidi sen packade jag in dem och gick hem till szidi så fick dem de som julklapp utav mig hihi. vi satt och snackade ett bra tag sen bestämde vi att vi skulle fixa nachos och guacamole(?) och sätta på en film. men filmen var slut redan tjugo över nio, så vi hittade på något annat. vi tog på oss dunjackor, termobyxor, stövlar, mössa, vantar och halsduk sen gick vi ut och lekte loss i snön. vi rullade oss ner för backar, kastade snö, gjorde snöänglar, ja allt möjligt. det kändes som om man var 7 år igen. och jag älskade det, jag hade så jävla roligt. tycker det är så hemskt skönt att man för en stund kan glömma bort hur gammal man är och bara göra vad man vill, för vissa tycker att man är för gammal för att leka i snön när man är 17 år, men de tycker inte jag, sånt blir man aldrig för gammal för! jag kom hem vid 2 tiden och då var det rakt i säng som gällde, var så extremt trött. men hade verkligen en av dem bästa kvällarna på länge, (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0