sista skoldagen!!!

idag var absolut sista skoldagen detta året, och det är SÅ otroligt skönt! började med ett äckligt matteprov som jag gärna kunde varit utan, men ändå klarade jag de nog bättre än vad jag förväntat mig, får väl se vad resultatet blir sen.. och eftersom jag satt med provet så länge så hann jag inte gå på hantverksorienteringen, för idag hade vi bara lektion i 25 minuter, där dem fikade osv så jag missade ändå ingenting. så vi hade en låååång skön rast där vi satt och chillade med A-klassen i salongen. snacka en massa skit som vi tjejer är bäst på ju. när lärarna sedan kom så var det dags för de grupper som inte redovisat sina projektarbeten, att göra det. så det innebar att vi skulle sitta och lyssna på det i 1½ timme typ. kvart över 11 var det dags för lunch, pyttipanna! därefter samlades vi i biografen där två försäljare från GHD kom och skulle sälja plattänger till oss, GHD precious hette den, SÅ JÄVLA FIN! och ja självklart köpte jag den, men de blir lite som en julklapp från mamma & pappa. sedan gick vi ner till salongen för att göra det tråkigaste på hela dagen, städa! men de va inte så farligt som förväntat. jag och sophia tog skåpen vid vasken och sen var de klart, snabbt & lätt när man är många. under tiden hade tina ordnat upp med JULMYS, och jultomten kom! (hahahaha vår galna mentor som klär ut sig till tomte varje år) vi fick en liten julklapp, en spargris som vi kan lägga all vår dricks som vi får under kundmottagningen i. och vi ska även måla den själva, undra hur den kommer bli... tina delade även ut biobiljetter till dem som haft bäst närvaro, och jag hade andra bäst så alltså fick jag en, ska se TWILIGHT dirr! fick även reda på mitt betyg i hantverksteknik B och det slutade på ett fint mvg. underbart! sedan åkte jag hem, och de känns verkligen sjukt att netto har öppnat nu. inte van vid att han en affär så nära sig, men de är bara skönt. som matilda sa "BILLIGT GODIS :D" hahaha. imorgon ska jag leta praktik, på fredag är de avslutning SEN ÄR DE LOV. godnatt nu <3

Kommentarer
Postat av: matilda brink

har dom öppnat nu ?!?!??! :O

DÅ SKA JAG HANDLA TOFFIFEE DIRR!!!! :D

2009-12-17 @ 18:25:42
URL: http://matiildabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0