shopping med mamma

idag väckte mamma mig vid 11-12 tiden, schysst att hon låter mig sova ut lite, hon vet hur jag blir annars. så käkade vi frukost och gjorde oss i ordning, sedan stack vi till entré för vi hade en del ärenden att fixa & var bra med en mamma-dotter stund också. vi fixade först de saker andreas hade bett oss om, ett spel till hans nya xbox och sedan en ny telefon till honom. sedan körde vi på med smyckesaffärer, skoaffärer, klädesaffärer. klockan 4 hade vi bokat tid till att få våra naglar fixade, mammas julklapp från mig  & andreas och jag behövde en påfyllning på mina. mamma blev jätte nöjd och känner sig så fin i sina nya naglar. jag hade presentkort på gina tricot, så vi gick även in där och köpte en vit stickad tröja till mig. men jag är osäker på om jag ska behålla den eller inte, vi får se! klockan halv 7 var vi färdiga med att gå runt där så vi åkte hem till dem hungriga männen så fick mamma fixa mat till dem. spaghetti & köttfärssås, den vanliga måndagsmaten i vår familj. jag menar de, VARJE måndag envisas mamma med att servera spaghetti & köttfärssås.

på kvällen blev det en rolig kväll med underbara vänner, mycket skratt & en del sura miner, men dock var allting bara på skoj. en riktigt härlig kväll som jag absolut tycker vi ska göra om. för att JAG ska ha revansch!

jag vill bara lägga till att min mamma är bäst i världen, många säger att deras mamma är det, men tyvärr är det min mamma som står allra högst upp på listan. ingen är som henne, hade inte min mamma funnits i mitt liv hade jag.. vill inte ens tänka på det. jag älskar mig mamma över allting annat. har sagt de förr och säger de igen, hon är min bästa vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0