sex & the city

nu när jag fått sex & the city boxen i julklapp så är jag totalt beroende! jag ser minst tre avsnitt om dagen, jag har redan sett två säsonger, och får snart panik när jag tänker på vad jag ska göra när jag har sett alla. men i allafall, så tycker jag det är så extremt bra och jag är sugen på att börja skriva så som carrie gör, jag tycker det är så sant, och jag har så mycket att skriva om sådana grejer egentligen. men sen vet jag att vissa personer som inte borde läsa sånt från mig, läser min blogg... men kanske kommer det i framtiden, ni får vänta med spänning!

Kommentarer
Postat av: daniella

fin blogg du har :)

hur är det med dig då?

2010-01-01 @ 20:31:05
URL: http://daniellakaplans.blogg.se/
Postat av: natasha

2010-01-02 @ 01:34:33
Postat av: natasha

hej gumman, du vet väll att jag tänker sno dina sex and the city boxar :$ eller så får du helt enkelt röra på rumpan och komma hem till mig MED DEM, så får vi ha en HEL kväll med bara sex and the city och allt annat gossip <3

2010-01-02 @ 01:36:01
URL: http://natashapapadopoulou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0