sammanfattning

i lördags var jag hemma och chillade som fan, fram mot kvällen så kom szidi och matilda hem till mig så tittade vi på tv och snacka en jävla massa skit! vi fixade även nachos och guacamole, och matilda hade även med sig chokladmousse. när dem stack så somnade jag direkt

på söndagen så chillade jag ännu mera mamma väckte mig så åt hela familjen frukost tillsammans. varma bullar och ett tänt advent-ljus eftersom det var första advent. men det var även min dopdag! efter det gick jag in på mitt rum och tittade på idol-reprisen men råkade somna om. sen kom mamma in och väckte mig (som vanligt...) så då satte jag igång med att plugga på naturkunskap och svenska. resten av kvällen bara försvann, och självklart tittade jag på paradise hotel!

måndag, dags för skola igen. hade matte som första lektion, I STILL HATE IT! efter det tog jag kerstin & maritza bussen till friskis och svettis där emelie och malin höll i idrottslektionen, en rolig lektion som jag inte kunde vara med på. misstänker att jag har fått magkatarr?.. sedan hade vi lunch och efter det var de naturkunskap där jag trodde att jag skulle skriva prov, men nej vi skulle ha genomgång om energi, och idag skötte vi oss bra tjejer, stora plus till oss! sedan hade vi svenska där vi hade prov i antika grekland, det gick ändå hyfsat bra. efter skolan följde jag med cathleen och julie till stan. vi gick och käkade på cafe 2000, en supergod sallad! sedan stack vi till india på trianlgen för julie skulle kolla en grej. när jag kom hem så kom sofie till mig och jag klippte henne, en helt ny frisyr ville hon ha, alltså klippte jag av FEMTON CENTIMETER på hennes hår, och jätte uppklippt. det blev hur snyggt som helst och det verkade som vi var överens om det!

nu har jag precis skrivit provet i naturkunskapen och ska gå till datakunskapen och skriva prov i det. sen har jag inte så mycket plugg kvar denna terminen! (y) efter skolan ska jag till stan med älsklings tjejerna och fixa en grej och bygga på naglar! topppppppeeeeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0