pinsam bussresa

jag har precis kommit hem, var ju i stan och byggde på naglarna innan. dem blev så otroligt snygga & det var en kille som gjorde dem! jag är riktigt nöjd i allafall, kommer visa bild senare. men nu ska jag berätta om en otroligt pinsam grej som hände mig på bussen hem. jag har varit så smart att jag lagt mina enskilda foton i myntfacket på min plånbok. men den dragkedjan är inte den bästa, så den hade öppnat sig. och när jag suttit på bussen ett tag så tittar jag på golvet, och ser att de ligger 4 foton upp och ner, och ett foto på rätt håll. gissa vems ansikte som syns där om inte mitt?! jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra, jag kunde knappast lägga mig på golvet och plocka upp dem för där var fullt med folk och bussen körde skit fort. så jag låtsas som ingenting, men kan inte sluta tänka på det, blir nästan gråtfärdig så mycket jag skämmdes. men sen blev de min tur att gå av bussen, så jag ignorerade bilderna och gick av den. nu får i allafall alla mellan genarp & malmö se en snygging på bussen! ;) tänk så tar någon upp ett foto & sparar HAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0