nu är den min!

idag vaknade jag vid 10 och var redo för att åka in till skolan och hämta min nya GHD plattång men så fick jag reda på att dem inte kommit ännu så jag låg kvar i sängen och tittade på tv. självklart somnade jag om, och tio över ett fick jag ett sms om att man kunde hämta dem nu, man hade fram till 14.00 på sig. så jag kände riktigt paniken, var tvungen att ta bussen som gick 19 över ifall jag skulle hinna. alltså hade jag nio minuter på mig att få på mig kläder, sätta upp håret sminka mig lite och försöka gå snabbt ut till bussen. jag var där i tid, men det var självklart inte bussen. den kom 25 minuter försent, vilket betydde att jag insåg ganska snart att jag inte skulle hinna in till klockan blev två. men på bussen satt även sandra som skulle hämta sin plattång och hon hade bett maria stanna till tio över så vi hann i allafall! på bussen hem mötte vi även linnea som varit och piercat sin navel hihi.

när jag kom hem så duschade jag och testade den nya plattången, den är helt otroligt bra och jag älskar den redan! den kommer vara med mig överallt hihi. fram mot kvällen så kom szidi och matilda hit, jag fixade deras hår med min nya vän, matilda fick fina lockar, hon liknade sin farmor! sedan tittade vi på day after tomorrow, vi alla hade ju sett den innan. men perfekt film att se i detta snöväder, eller inte... haha. jag fick även en jätte fin julklapp av szidonia, ett snyggt armband med massa hängande hjärtan som plingar när man rör armen. precis såna armband jag älskar!

nu blir det snart dags för sängen, men ska sitta här ett tag till och snoka runt lite först. vi hörs imorgon!

världens bästa plattång

Kommentarer
Postat av: Natasha

Jag vill också ha min, FAN FAN FAN!!! Vet du vad? ingen hade sagt till kushtrim att dem hade kommit ens, så när jag ringde och frågade honom om han hade tagit sin så sa han, '' va har dem kommit''.. Sjukt taskig klass han har alltså :( .. det skulle vara tills hans mamma i jul klapp, i guess :(

2009-12-22 @ 01:53:23
URL: http://natashapapadopoulou.blogg.se/
Postat av: szidonia.

kul att du gillade julklappen :)<3

2009-12-22 @ 12:35:06
URL: http://sszidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0