mitt julfirande

julfirandet är slut nu och jag har landat hemma i staffanstorp igen. på julafton var vi hemma hos mormor & morfar, med mina kusiner, deras föräldrar och farmor & farfar. vi kollade på kalle anka, drack glögg, fick julklappar, åt julmat. ja det man brukar göra på julafton! i julklapp fick jag sex & the city boxen, underkläder, smink, samlar-glas, ghd plattång, presentkort osv. super nöjd, förutom att jag inte fick min parfym :( på kvällen åkte vi hem igen. och på fredag förmiddag bar det iväg till danmark för att fortsätta julfirandet med släkten där. där fick jag två julklappar till, cirka 600 kronor tror jag. så nu kan jag köpa min parfym i allafall! vi åt massa god mat där också, och dem söp och söp och söp. när jag & henriette tyckte dem blev för jobbiga la vi oss och kollade på sex & the city, vi lyckades kolla hela säsong ett. meningen var att jag skulle hänga med henne hem och kolla på sex & the city hela natten, men efter 12 avsnitt var vi alldeles för trötta så hon körde hem själv. på lördags morgonen, alltså idag. åt vi frukost vid halv 12 tiden och sedan körde vi tillbaka till sverige efter det. och nu är julen över. jag fick aldrig den super rätta julkänslan, men man kanske har vuxit ifrån det nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0