julstämning idag kanske?

ännu har jag inte fått känna på julstämningen, även om det snöar och de e julpyntat i alla fönster osv så känns de bara som vanligt för mig. men idag ska mamma och jag försöka fixa det, vi ska åka och köpa julklappar, göra julgodis och klä granen. så när jag lägger mig ikväll så hoppas jag på att jag har fått till den riktiga julkänslan, tycker det är på tiden nu!

för övrigt så saknar jag min bästa vän otroligt mycket, hon är som sagt i Chile och gottar sig i solen medan vi håller på att frysa ihjäl här. men jag hoppas hon har roligt och allting är som hon förväntat sig. jag väntar på dig är hemma maiza <3

Kommentarer
Postat av: besa

vill du tjäna pengar på din blogg?

bli medlem på bannern som finns på min sida så kan du börja tjäna.

ha de bra :D

2009-12-21 @ 20:53:39
URL: http://beesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0