julavslutning

idag va de julavslutning i skolan. vi började tjugo i tio, men jag och julie fick skjuts av mina föräldrar in så vi blev lite tidiga, men hellre det än att tvingas åka buss och komma skit sent (Y) vi gick upp till aulan där några sjöng & spelade.. inte direkt det bästa jag hört. en tjej som hade riktigt fin röst, men kunde absolut inte använda den.. totalt falskt i vissa bitar av låtarna. en tjej tappade rösten och gjorde värsta saken av det så alla skrattade, trummisen råkade tappa trumpinnen så den flög upp i luften. men ja.. de va helt okej väl. sedan gick vi ner till klassrummet och fick våra betyg, nu har jag 3 MVG och 3 VG sjukt glad! :D sedan lämnade julie och natasha över julklappen till tina som jag och mamma rusade till netto och fixade igår kväll. hon fick en ostbricka, massa ostar, kex och vindruvor. därefter gick vi upp till matsalen och käkade tomtegröt, riktigt förvånad över att jag faktiskt har börjat tycka om det nu för tiden. sedan var det äntligen dags för oss att få våra efterlängtade GHD-plattänger, så vi vänta och vänta och vänta.. men tror ni dem kom? nej då. dem skulle levereras från danmark men bron var avstängd i morse pga Obama skulle komma till danmark så våra plattänger blev försenade, så vi får komma till skolan och hämta dem på måndag. så jag och sophia tog bussen till globisco där hon köpte ny hårförlängning som vi ska sätta i när vaxet har kommit. och sedan stack vi och käkade eftersom jag missat min buss precis och inte ville stå ute i kylan och vänta i en halvtimme. vem tror ni var så duktig att hon glömde ta på sig strumpor idag så fötterna frös till is så fort hon var ute i mer än fem minuter, jodå absolut jag, den smidigaste av dem alla!

ikväll får jag besök, förhoppningsvis............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0