i'm gonna miss you so bad! <3


bästa vän, imorgon är det dags om mindre än 24 timmar åker du till chile, och stannar där till 8.e januari. jag vill inte ens tänka på hur jag ska klara detta jullovet utan min maiza. men jag hoppas verkligen att du kommer ha världens bästa tid där nere, och att allt går bra med din pappa, dina brödrar, moster och hela gänget! jag kommer sakna dig så otroligt mycket, efter att ha träffat dig varje dag i 1½ år till att inte träffa dig på tre veckor ser ut som ett helvete väntar på mig. men vi tittar långt fram istället, till sommarlovet, då är det du och jag, VI ska iväg på en resa, i sverige eller utomlands spelar ingen roll, men det är du&jag då! jag älskar dig till månen och tillbaka, du är det bästa i mitt liv, min ljuspunkt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0