helgen

denna helgen hade jag fullt upp hela tiden! jag åkte till sophia redan vid 12 i fredags för vi hade studiedag. så hon satte i hårförlängning på mig med vax, jag gjorde det dagen innan på henne på praktiken och bådas resultat blev kanon! så om någon är sugen på att få hårförlängning fäst med vax så gör jag det nu! sedan fixade vi lite inför festen som sophia skulle ha på kvällen eftersom hon fyllt 17 år. halv 7-7 kom resten av gästerna så satte vi igång med att äta tacos sedan mös vi bara med singstar och guitar hero osv. senare kom även kristoffer och mattias, så spelade vi vattenfall och lite annat, klockan ett åkte jag hem och var dö trött! trevlig kväll i allafall.

på lördagen hade jag fest här hemma eftersom mina föräldrar och andreas var på julmiddag med jobbet. det var först tänkt att det skulle vara en klassfest och meningen var att alla skulle komma. men vissa är såna partypoopers och vissa kunde inte så vi blev sammanlagt 5 stycken från klassen! inte direkt lyckat. så vi bjöd in lite annat folk också och kvällen blev jätte lyckad! jag hade skit roligt och kvällen hade en del höjdpunkter. tack så hemskt mycket alla som kom!

söndagen vaknade jag med världens tyngsta huvud och hade inte lust att göra någonting, så jag sov vidare till klockan slog ett och då kändes mitt huvud mycket bättre. fick göra mig i ordning ganska snabbt för vi skulle till bjärred och fira min mormor som fyllde år och morbror som har fyllt år. det bjöds på god mat och tobias visade även upp en dans från high school musical, super duktig! vi åkte hem vid halv 10 tiden och självklart tittade jag på paradise hotel när jag kom hem.

igår var det skola igen, men bara en vädligt kort dag. vi hade idrott där vi fick reda på hur vi låg till i ämnet och sedan slutade vi, klockan elva. skit skönt faktiskt. men jag sophia maritza och kerstin stannade kvar i stan och kollade i lite affärer. mest skoaffärer som det alltid blir när det är maritza och kerstin man går med! haha. sen fram mot kvällen åkte jag till trelleborg och träffade marcus och sedan sov jag hos maritza. vilket betydde att jag var tvungen att följa med henne till skolan skit tidigt idag för hon hade engelska B klockan 8.00 och egentligen skulle jag börjar 12.20. men det är sånt man får ta! vi fördrev tiden genom att gå runt på hansa och titta på nyårklänning och återigen SKOR! sedan käkade vi lite innan vi åkte tillbaka till skolan. då vi skulle ha datakunskap, vi fick reda på provet vi gjorde förra veckan, 44/45=MVG super nöjd! sedan fick vi sluta. ska nog lägga mig och titta på den danska julkalendern jesus & josefine som gick för något år sen.

kommer bilder på mitt hår senare! :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0