guys guys guys.. god I miss them!

skriver verkligen inte här så ofta längre, men jag har inget bra att skriva om så bättre att låta bli då tycker jag. men nu har jag faktiskt någonting som jag saknar så SJUKT mycket! och det är att ha killar i klassen. helt ärligt, under alla nio år i grundskolan så hatade man dem, man ville bara bli av med dem och komma bort från dem. men nu när jag har gått i en klass med 16 tjejer i ett och ett halvt år, så inser jag verkligen vilken positiv skillnad killarna gjorde i klassen. killar är oftast mer lättsamma än vi tjejer, dem skämtar om allt mellan himmel och jord, vilket en tjej aldrig skulle tåla. vi tjejer tar allting för personligt. det är ingenting illa mot tjejerna i min klass överhuvudtaget, jag älskar min klass! men jag saknar verkligen stämningen som killarna kunde skapa, att lyssna på hur dem skulle jämföra sig med varandra i allting, hur dem skulle få den ena att låta värre än den andra med dem grovaste orden, hur lätta dem var att prata med, och allra mest att bara ha den snyggaste killen i klassen att titta på när man inte orkar jobba. haha, för en sån finns de ju i varje klass ;) det är en sån sjuk skillnad på att gå i en tjejklass och blandad klass så det är inte sant. många av mina vänner har börjat på gymnasiet nu detta året, och dem pratar mycket om killarna i sin klass, hur dem håller på osv. och det får mig att påminnas om killarna som gick i min klass på högstadiet, och jag tänker på allt sjukt dem höll på med, hur road man blev varje dag pga dem. så killarna i 9F, tack som FAN för att ni gett mig minnen för livet! när man tänker bort hur irriterad jag alltid lyckades bli på er, så var ni jävligt underbara ändå.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0