filmkväll med nino & szidonia

ikväll var de film som gällde igen, det är de bästa med jullovet. att man kan kolla på film hela dagarna utan att känna att man borde vara ute istället. så szidonia och nino kom hit vid halv 10 tiden så kollade vi på surviving christmas som gick på femman. tyckte ändå att den var helt okej, men killen som spelade huvudrollen (ben afflek) var rätt sjuk haha. sedan tittade vi på lite random program på tv och pratade en hel del. under tiden fick jag också världens bästa samtal från min älskling. vi pratade 23 minuter vilket är mitt rekord detta året, hatar egentligen att prata telefon. men vi hade så mycket att prata om idag, och ändå fick vi inte sagt allt vi ville.. det gjorde min dag & jag saknar dig ännu mer nu. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

SAKNAR DIG OCKSAA!!!! :D <33

2009-12-25 @ 07:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0