torsdag 6/8

idag vaknade vi ännu senare! eller ja, i allafall maritza. klockan ett så tyckte jag att de räckte, så jag väckte henne. vi gick och åt frukost, sedan körde vi iväg till pang, en billig affär här, som hade hårfärg för 29:- så tänkte passa på att färga min utväxt. så jag köpte 2 hårfärger och maritza köpte också, en till sig och en till sin mamma. sedan åkte vi tillbaka hem till mig och satte igång med mitt hår, vi började med en liten slinga. och jag tyckte inte alls att de blev bra, så vi struntade i det och satte färgen i maritzas hår istället, det blev typ en nyans ljusare och rätt bra faktiskt. sedan tänkte vi försöka oss på att använda hennes färg i mitt hår istället, men det blev inte heller bra! bara grådassigt och jag vill ju inte likna en gamling hihi. så vi struntade i det och plockade undan. och jag lyckades slå sönder både mitt puder och digitalkamera inom 2 minuter, så jävla irriterad jag blev! men det ordnar sig på något sätt ändå ju. sedan stack maritza hem och jag hamnade framför datan. kollade en del grejer, sen käkade vi. 27 år sen mamma och pappa träffades idag, så vi firade det lite grann, plus att farfar skulle fyllt 83 år idag, grattis älskade farfar <3. sedan gjorde jag mig i ordning och gick ut för att träffa sara, emilia och szidi. men dem var även med simon, victor, filip och emil. vi gick runt och så, sedan hamnade vi på mc donalds för att någon ville ha en cheeseburgare, och sedan fick jag szidi och sara powerwalka hem för att sara var jätte försenad. nu ska jag sova, godnatt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0