torsdag 20/8

maritza och jag vaknade runt 10-tiden ungefär, men som vanligt var hon dryg på att kliva ur sängen. så jag gick upp och gjorde mig lite i ordning, sen sa jag till henne att hon också vi gå upp snart. vi blev klara och packade våra väskor, sedan drog vi in till malmö för att leta praktik plats. och det var verkligen inte det lättaste jag gjort! vi gick in och ut från en massa salonger, med svaret nej på varenda en. det var varmt och svettigt, och som inte det räckte så hade jag världens mensvärk också. men varje gång vi klev in i en ny salong, drog vi på det trevliga leendet och frågade om vi kunde få praktisera där. men oftast fick vi svaret att dem inte tar emot eller att dem inte har tid. så det var bara att fortsätta leta. när vi åkte därifrån hade maritza fått tag på en salong och jag hade 3 stycken som skulle ringa tillbaka till mig. så då skiljdes vi åt, hon åkte hem till trelleborg, och jag tog bussen till lund för jag tänkte att jag kunde fortsätta leta lite till. men när jag väl kom dit så var jag alldeles för trött för det. så jag tog bussen hem med min bror istället. när jag väl var hemma tog jag världens mest efterlängtade dusch. och sedan la jag mig i sängen, där jag självklart slocknade. jag sov hela kvällen, så det blev ingen middag för mig. sedan var jag vaken ett tag, men jag somnade rätt fort igen. totalt utslagen var jag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0