torsdag 13/8

tja! idag har jag vaknat tidigt utav ett sms från evelina, men de gör ingenting för jag har grejer att göra idag. jag ska först hämta ut mitt busskort med szidi och sedan åker vi in till lund för att hitta en klänning jag kan ha på mig imorgon. alla mina "fin kläder" har blivit alldeles för stora nu när jag gått ner en massa i vikt.. jag har t.ex, en hög midjekjol som jag hade i höstas på min kusins 20års fest, och den sitter verkligen inte kvar uppe vid midjan längre, den åker ner till höfterna istället och där blir den alldeles för lång. så det är väl de negativa med att förlora massa kilon, att kläderna blir storlekar för stora, men då får man ju bara ta & shoppa nya, vilket jag ändå älskar! men nu måste jag gå och äta lite så att jag kommer iväg, HOOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0