torsdag 13/8

evelina kom hit till mig och lämnade en massa grejer, sen stack vi till nöjes och lämnade tillbaka filmen vi hyrde igår. och sedan mötte vi szidi, vi stack tillsammans till rådhuset och hämtade ut våra busskort. som är helt annorlunda detta året, med ett chip istället för magnetremsa, så dem kan inte avmagnetiseras så det är skit bra faktiskt. vi tog bussen in till lund och gick och kollade lite i affärer, jag var ju som sagt tvungen att köpa en ny klänning. och inne på gina hittade jag den, en skit snygg rosa klänning i storlek 36, fortfarande sjukt förvånad över att jag lyckats gå ner så många storlekar. menmen, sen gick vi till centralen och tog bussen till nova lund. där vi tittade på ett par skor, världens snyggaste som jag ska ha sen! och sedan tittade vi även i lite affärer där och käkade lite. sedan tog vi bussen tillbaka till centralen där vi sa hejdå till szidi som skulle stanna kvar och träffa matilda för att köpa present till mig höhö. när vi kom hem så fixade vi lite med musik osv, och jag testade även min klänning en gång till. sedan stack evelina hem för hon skulle til stallet. men vid 7 kom hon tillbaka så drog vi till solariet. hade tänkt sola för 57 kronor, men tappade ena tian bakom en grej så jag inte fick fram den, så jävla irriterande! så de blev bara för 47, men fick ändå 18 minuter för det, så det var rätt okej. men efter vi hade solat färdigt så hjälpte evelina mig att ta fram den, så imorgon ska jag ner till solariet igen och sola för 60 kronor höhöhö. nu ikväll händer inte speciellt mycket, ska snart ta något att äta för har inte ätit sedan vi var på nova, annars blir de nog bara datan, ska hjälpa fijah att fixa hennes blogg också så har lite att göra!

och imorgon fyller jag år, då jäääävlar! 17 år, börjar känna mig gammal nu haha! CIAO!

försökte ladda upp bild på skorna men det gick inte!.. :( får försöka någon annan dag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0