tisdag 4/8

gjorde mig i ordning osv, sen tog jag bussen in till malmö 14.18 för att träffa världens bästa, maritza! vi möttes på konserthuset och gick vidare till gustav, vi letade upp närmsta espresso house, men dem hade inte det vi ville ha. så vi gick till nästa espresso house, på centralen istället. så satt vi ner och fikade och pratade om allt mellan himmel och jord. när vi sedan tyckte att det räckte gick vi till hansa och kollade lite i affärer. där hittade jag en tröja på vero moda på rean för 32.50:- så det var inget snack om saken, jag köpte den direkt. sedan kom mamma och hämtade oss, så vi slapp ta bussen. sen gjorde vi oss i ordning och käkade lite, sedan träffade vi szidonia och evelina på kvällen. vi stack och handlade glass och lite andra grejer för att matilda var lite nere, så vi ville pigga upp henne. men hon kände inte för de. så vi stack hem till szidi istället och åt glassen där, satt och pratade om en massa grejer också. när szidi sedan ville sova stack vi hem till evelina istället, som sjöng lite för oss och sånt. och sedan cyklade jag och maritza hem till mig, och sov riktigt gott :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0