tisdag 11/8

idag vaknade jag kring 12 tiden av att andreas kom hem på sin lunch. så gick jag upp då och satte mig vid datan ett tag. när evelina var tillbaka från stallet kom hon hit, så cyklade vi tillsammans hem till henne. där vi bakade vår egen födelsedagstårta, eftersom hon inte fick någon på sin födelsedag, pga vissa omständigheter och för att hon inte kommer kunna närvara på min födelsedag! den blev inte alls god tyckte jag i alla fall, evelina tog en bit till så hon verkade gilla den! annars satt vi bara och chillade och snackade en massa. och vid 6 tiden tog jag mig hem, fixade mig och åt lite. sedan mötte jag evelina & matilda på busstationen så åkte vi in till lund. så träffade vi en del folk i stadsparken och krökade och chillade där. de var trevligt, även om de blev en del tjafs över musiken, haha! men vi fick ta bussen hem 23.18 eftersom matilda ska jobba imorgon. på bussen träffade vi även en lycklig szidi som nyss varit och träffat Mr. O väl hemma så tittade jag nyss lite på paradise hotel och nu lär jag vill sitta här ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0