söndag 9/8

idag vaknade jag väldigt sent, men jag var så otroligt trött så jag behövde sova ut lite. mamma och jag låg och tittade på några avsnitt av 2½ män, och sedan tog vi på oss bikinin och la oss ute i trädgården och stekte lite. men jag tyckte det var otroligt tråkigt och segt. så jag gick in igen. hände inte mycket mer här inne. men jag bestämde med szidi och matilda att vi skulle ses ikväll. så halv 7 gick jag in i duschen, och kvart i 8 tog vi bussen in till malmö. där vi träffade massa folk, först var vi med simon, anton och nimaking haha, sedan hängde anton med oss till centralen där vi träffade pontus och axel en snabbis, sedan gick vi till mc donalds på gustav och satt där ett bra tag, så träffade vi chrille och sebastian(?) och sedan fick vi springa som idioter till bussen haha. den skulle gå 23.47 ifrån konserthuset, men den var där redan 23.43 tror jag, och eftersom det var den sista bussen så fick vi lite panik och kutade som tusan, struntade i alla rödljus och bilar och bara sprang rakt ut haha. men vi klarade det och hann med bussen. så när jag kom hem pratade jag med mamma ett tag och satt och trixade med en ny header som snart kommer upp, sedan gick jag och la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0