söndag 23/8

förlåt för min otroligt dålia uppdatering. men jag tappade lusten ett tag av vissa omständigheter. men nu har jag slängt upp en massa om vad jag gjort i veckan ändå, hoppas att ni orkar läsa det! jag har insett att jag köper en jävla massa nya grejer hela tiden, utan att visa dem för er här på bloggen. så jag lovar att antigen idag eller i början på veckan ska det komma bilder på mina nya skor och väska, och om där är lite annat också så klart! idag ska jag och pappa ut och köra med motorcyklen, men idag blir vi många som ska köra. kommer inte ihåg vad pappa sa att det kallades, men det är många motorcyklar som ska köra mellan sjöbo och tomelilla tillsammans! så nu får jag gå och göra mig i ordning, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0