onsdag 5/8

idag vaknade vi rätt sent, men mamma hade skickat ett sms om att det var badväder idag, så jag for upp från sängen, och övertalade maritza att strunta i våra andra planer. så att vi kunde åka till lomma strand och sola. självklart gick hon med på det, så vi tog mopeden och körde dit. vi kom runt ett tiden och körde igen vid 4. jag blev rätt bränd i huvudet, men lägger sig väl snart igen. när vi sedan kom hem så fixade vi oss lite grann sedan åkte vi in till malmö, polski. för att maritza skulle köpa lite smink, vi träffade även hennes mamma som är så himla underbar! men jag kan bara säga att jag aldrig mer ska åka dit utan pengar, det är skit jobbigt att inte kunna köpa någonting ju. klockan 7 tog vi bussen hem till staffanstorp igen, så hade mamma lagat världens godaste mat, makaronlåda! vi satt kvar ett bra tag efter vi ätit och bara pratade med mamma. sedan tog vi oss ner till nöjes, heter egentligen filmkedjan men alla vill att de ska vara nöjes. så hyrde vi marley & jag och köpte en massa godis. filmen var skit bra faktiskt, riktigt rolig. så den rekomenderar jag starkt. efter filmen kollade vi lite på tv och sånt, sen fick jag ett ryck att jag ville ha lugg igen. så det fick maritza hjälpa mi att klippa. det blev skit bra och jag är jätte nöjd! efter det gick vi och la oss.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0