onsdag 12/8

evelina kom till mig precis när jag hade vaknat, så lite yr var jag väl. men hon hade varit i lund och försökt boka om sin resa för att kunna fira mig på min födelesdag. tyvärr lyckades hon inte, men hon fixade en liten present till mig, ett kort som de stog så här på:

Till min vän
Du är min allra bästa vän, det hoppas jag att du har på känn.
Du kan lyssna när jag vill prata och du står ut när jag vill tjata.
Du är alltid glad och mysig, ibland är du också busig.
Vi har väldigt starka band.
Lyckan är att ha någon att hålla i sin hand.

(du kommer få en present så fort jag fått min lön)
GRATTIS PÅ 17 ÅRSDAGEN :)
du vet att jag älskar dig min solstråle /Din barndomsvän

så himla glad man blir av sånt, det väger mer än en stor present. jag blir varm i hela hjärtat av att läsa såna grejer. att en person man ställer upp för i vått & torrt visar sin tacksamhet på ett så fint sätt. många kanske tänker "va fan det var bara ett kort" men för mig var det inte bara ett kort. det är ett stort bevis på tacksamhet, och ord som betydde väldigt mycket för mig. kortet kommer att stå på min hylla, väldigt länge!

evelina och jag satte oss och kollade på tv lite, så hittade vi madicken på tv4 film och så klart tittade vi på det då! men sedan fick evelina gå hem för att hennes lillebror ville ha tillbaka sin mobil, och jag var tvungen att göra mig i ordning. så jag klev in i duschen och sedan började jag fixa mig, så kommer en dygnsur evelina och knackar på dörren och ber om en handduk haha! då hade det precis börjat ösregna när hon hade lämnat sin gata. och vi bor 2 minuter ifrån varandra, men ändå såg det ut som att hon hade gått in i duschen med kläderna på, när hon kom! så hon fick låna en handduk och torka av det värsta. sedan droppade szidi också in. vi snackade ett tag och kollade i klädeskataloger. sedan ville dem ha lite mat, och jag vet att båda dem älskar pommes med bearneisesås, så jag fixade det till dem! vi käkade och snackade ännu mer, men sen blev det dags för szidi att gå hem, lite släktningar och vänner från rumänien hade kommit. men evelina stannade ett tag till, men sedan stack även hon.

efter några timmar kom evelina igen, och vi stack till nöjes för att hyra film, det blev "en shoppaholics bekännelse" och den var riktigt bra! skit rolig, och hade verkligen en bra handling, som är sann i väldigt många fall också, jag rekomenderar den verkligen till tjejer som älskar shopping! men nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0