måndag 3/8

nu har jag tid att skriva lite här, så tänkte berätta om min helg nu.

fredags: cyklade ut till väg 108, där jag tog 165.an till svedala, mötte sophia på stationen, nästan 2 månader sen vi träffades så det var jävligt roligt! sen kom även maritza så hoppade vi på tåget till skurup. där träffade vi tina först och sedan gick vi till gågatan där en massa folk befann sig. maritza och jag blev hunrgiga så vi delade på en kebabtallrik, och sedan gick vi hem till tina där vi bakade något som skulle bli kladdkaka, men blev mer en vanlig chokladkaka haha. sen började tina dra fram en massa från deras lilla bar, så vi blandade lite drinkar som dock smakade skit! hahaha. sedan gick vi ut igen, så träffade vi robban och micke, men dem skulle gå hem och sätta vax i håret, så vi gick till gågatan och träffa dem andra igen. satt där ett bra tag och flummade en massa haha, fan vad jag har saknat mina töser! längtar som sjutton till skolan börjar igen nu faktiskt. vid 12 tiden tog vi bussen till svedala där maritzas mamma hämtade upp mig och maritza, sedan hängde jag med hem till maritza och sov där.
  

lördags: jag och maritza vaknade runt elva tiden tror jag, så gick vi och käkade frukost så satt vi kvar i köket ett bra tag och bara pratade och försökte komma på något vi kunde göra under dagen. så tyckte jag att vi kunde åka inlines, så vi rusade ut i deras förråd och började dra i en massa grejer för att leta upp deras inlines. maritza hade dragit ut ungefär hela förrådet när jag tänkte att jag skulle hjälpa till lite, så jag gick in och lyfte på en väska, så hittade jag dem direkt. haha, så vi testade dem, ställde tillbaka alla saker, klädde på oss shorts & linne sen drog vi ut och åkte runt i trelleborg. de gick väl rätt bra, förutom att de gick jävligt fort ibland, och jag känner ännu inte till alla vägar så bra, så jag körde fel ett antal gånger haha. men det var roligt med alla som tittade och tutade på oss, höhöhö ;) när vi sedan kom hem så käkade vi kött, pommes och sås, super gott. sedan duschade vi och gjorde oss i ordning, jag fick låna en massa kläder av maritza, eftersom jag inte hade tänkt stanna så här länge, så hade inte grejer med mig. sen cyklade vi till gislövs marknad och gick runt där ett bra tag tills vi var trötta på det. så cyklade vi hem igen, och satte på en skit bra film, den hette down to you tror jag. och sedan somnade vi.
  
kommer kanske en video senare också, om jag får rätt på den, höhö.

söndags: vaknade jag och maritza rätt sent, av att hennes mamma väckte oss och ville till stranden. men eftersom jag inte räknat med att stanna, så hade jag ingen bikini med mig. men vi löste det ändå, så vi åkte till kämpinge strand och låg där ett tag. men det blåste för mycket, så det var alldeles för kallt. så vi åkte hem igen. där jag fixade mig och packade ihop mina grejer, sen skjutsa maritza mig till lasarettet, där jag tog bussen hem. på kvällen träffade jag szidi, evelina, fanny och sebbe, trevlig pratstund fick vi!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0