måndag 3/8

blir många inlägg idag höhö, men jag vet att ni gillar det ;)

var nyss iväg med mamma ju, vi åkte till obs även kallat coop forum och burlöv center.. onödig fakta I know :), men i allafall så stack vi dit för att lämna in min mobil på lagning, jag förklarade vad felet var så sa han att de kunde han fixa på 20 minuter, så han fick min mobil och vi gick iväg och kollade i affärer. jag hittade en jeans jacka inne på JC, och ett par jeansleggins med slitningar och fickor inne på ONLY, faktiskt skit nöjd med dem. jag trivs inte alls i vanliga jeans längre, fråga mig inte varför, men jag har blivit besatt av leggins. och dessa ser verkligen ut som riktiga jeans, lär nog bli fler sådana inköpta när jag får mer pengar sen höhöhö. nu ska vi snart äta spaghetti och köttfärssås, som jag varit sugen på i flera dagar. sen ska jag träffa lotta, andreas och andré ikväll, myys på det hoppas jag! :)


bild på jeansjackan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0