måndag 31/8

nu har jag bara 36 inlägg kvar, skönt som tusan. men jag är så trött och min mage skriker efter mat. var ute i köket och kollade i kylen förrut, men där fanns ingenting alls som var frestande! men jag känner att snart måste jag ta något innan jag svimmar. jag har i stort sett bara ätit frukost idag vilket var lite övar 8 imorse.

jag har läst flera av mina vänners bloggar nyss, och jag saknar er tjejer! känns som en evighet sedan sist. egentligen är det inte så länge, men från att ha träffats varje dag på sommarlovet och sen gå ner till att bara träffas någon enstaka gång när man har tid, känns rätt jobbigt faktiskt. tycker att vi får bli bättre på att ses, för vi ska INTE glida ifrån varandra. men jag är väldigt glad för mina vänners skull, alla dem som börjat gymnasiet i år. alla verkar trivas och har det jätte bra, så det är himla skönt faktiskt. hoppas det fortsätter i samma riktning för oss alla, så kommer vi få en toppen framtid ju!


Kommentarer
Postat av: m brink.

<3

2009-08-31 @ 19:59:56
URL: http://matiildabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0