lördag 8/8

vi vaknade vid halv 12 tror jag, M drog hem rätt snabbt. så jag satte på mig biknin, bad mamma köra mig till lomma, och där mötte jag szidi och matilda, vi låg och stekte en stund, men även idag var nyckelpigorna alldeles för irriterande för att vi skulle stå ut! så szidis pappa kom och hämtade oss, så åkte vi hem till szidi och låg och pratade ute i hennes trädgård. vi sjöng även en massa gamla barnvisor och kände oss otroligt nördiga! sedan gick jag hem för att käka och göra mig i ordning. vi skulle egentligen på strandfesten i lomma, men varken jag eller szidi orkade, plus att de skulle bli en jävla massa bråk, och poliser och skit. så vi kände att de var bättre att stanna hemma. så jag gick hem till szidi, så kom även evelina dit. vi gick vidare till nöjes och evelina KÖPTE några filmer, eftersom dem har utförsäljning på "gamla" filmer. hon köpte bland annat på smällen och eden lake som vi gick hem till henne och tittade på. båda filmerna var jätte bra. men eden lake är nog den sjukaste och hemskaste skräckfilmen jag sett på riktigt länge! jag rekomenderar den bara för folk som tål blod.. sedan gick jag hem och pratade med mamma, och sedan somnade jag väl omkring 2 tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0